Overige veelgestelde vragen

Bestelproblemen

Mocht het om onverhoopte reden toch voorkomen dat er een probleem ontstaat in het bestelproces van de Naviworld winkel, dan verzoeken wij u om dit even aan ons te laten weten via mailadres: info@navi-world.nl.

Mocht u een foutmelding ontvangen tijdens het bestelproces, willen we die natuurlijk zo snel mogelijk verhelpen. Dan kunt u ons helpen door een schermafbeelding (screendump) te maken van uw monitor en die naar ons te mailen. Dit kunt u doen door de volgende toetsencominatie te gebruiken:
- Windows PC: klik op `Prt Scr Sys Rq` rechts boven op toetsenbord, naast de F12 toets
- Mac: SHIFT-CTRL-4 tegelijkertijd indrukken.

Klachten procedure

Mocht u enige klacht hebben over het product, uw bestelling, de levering, of iets anders, neem dan contact met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Is uw klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kunt u deze indienen bij ons. Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, e-mail adres, bestelnummer en besteldatum naar:

Naviworld
T.a.v. Afdeling klachten, op de mailadres: info@navi-world.nl

Zodra we uw bericht hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.

Privacy

 Naviworld respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Naviworld zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van de bestelling. Onze werknemers en door ons ingeschakelde derden zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren. 

 

© 2010 - 2024 Navi-world.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel