Gastenboek

                             


  • Geplaatst door Rens
    Ik stond op het punt om op vakantie te gaan en laadde nog even mijn TomTom op, maar die gaf geen beeld alleen een piep. Ik heb uw methode gevonden via Googlen op dit probleem en de aan/uit knop lange tijd ingedrukt te houden om een reset uit te voeren. Dat was de remedie. Hartelijk bedankt voor deze tip. Wij kunnen op vakantie.
  • Geplaatst door Rem Bok
    Heb hier een scherm besteld voor mijn oude TomTom. Ben perfect geholpen omdat ik niet helemaal zeker wist welk type het was.
    Snelle levering goed verpakt netjes met track and trace nummer

    Helemaal goed een aanrader dus!
  • Geplaatst door Camps
    Bedankt voor de info ivm zwart scherm van Tom Tom???
  • Geplaatst door arjan
    ik had een batterij besteld voor de tomtom start 50 serie en krijg de tomtom one xl traffic binnen dus deze is
    16,95 en die ik had besteld koste tijdelijk 19,95
  • Geplaatst door Sarah
    Top service, had een gebroken scherm zumo 350, op 1 dag nieuw scherm geleverd.
    Alles terug perfect in orde, klaar om vrijdag op vakantie te vertrekken.
  • Geplaatst door Alex
    Zeer goede communicatie, uitstekende service en betrouwbaar.
  • Geplaatst door peter verver
    bij bestelling (en betaling) bleek de levertermijn voor mij net 1 dag te lang (had het echt nodig). Was totaal geen probleem. Betaling werd direct teruggestort en order geannuleerd. Zeer vriendelijk contact. top.
  • Geplaatst door Adriaan
    Voor de vakantie een nieuwe zuignap gekocht zonder active dock voor de TomTOM go 950.
    Mijn eigen was afgebroken precies on der draaibal.

    Hij paste perfect !!!

    Ik zal deze ook echt aanbevelen als vervanger van de huidige zuignap.
  • Geplaatst door Edwin Broekhuizen
    Beste Andre, het navigatie-systeem uit onze Skoda Citigo (Move & Fun) deed vreemd, hij weigerde regelmatig op te starten. Hoogstwaarschijnlijk een defecte batterij. Via internet kwam ik bij jou terecht. Jij was als enige die tegen een uiterst scherpe prijs de oplossing voor dit probleem kon bieden. En ja hoor, je hebt onze verwachting waargemaakt. Na vervanging van de batterij werkt ons navigatiesysteem weer als vanouds. Ik kan iedereen aanraden voor een batterijvervanging dit bij jou te laten doen. Bedankt Andre. Groeten, Edwin
  • Geplaatst door anoniem
    Dikke prima , binnen 3 dagen mn nieuwe touchscreen voor de tomtom go730 binnen en doet het nu weer als nieuw , mijn complimenten
  • Geplaatst door L.
    Vanmiddag houder gekocht voor een TomTom go 750 live , aangezien de originele zo goed als niet meer leverbaar is had de jongen van Navi world een passend alternatief voor aan mijn voorruit , goedkoper als het orgineel en het zit als een huis , kortom zeker een aanrader , ze weten waar ze over praten en leggen je alles rustig uit , proberen je niet zomaar wat te verkopen (zoals dat op de bazaar bijna overal juist wel gebeurt ) ga zo door en ik kom zeker bij jullie terug!
  • Geplaatst door Johnny de Leeuw
    Ik had mijn Garmin 390LM laten vallen. Hierdoor ontstonden barsten in het scherm en de touch-screen functie werkte niet meer. Navi World zette er een nieuw scherm op en de GPS is weer als nieuw. Heb net een ritje op de motor door de stromende regen gemaakt en kan jullie melden: Hij is nog steeds waterdicht. Navi World, hartelijk dank voor de geode en snelle service.
  • Geplaatst door G.A.de Bie
    Alvast bedankt voor de supersnelle service, geweldig helemaal top!! Ik ga jullie zeker bij vrienden aanbevelen! Gr. G.A.
  • Geplaatst door Edwin
    Perfect! Batterij laten vervangen van TOMTOM GO 730, deze werkt nu weer perfect. Snelle en geode afhandeling door Navi World en duidelijke communicatie. Top gedaan en een grote pluim Navi World!!!!!!!
  • Geplaatst door M. Leurs
    Navi-world is de enige webshop die nog USB kabels verkoopt voor een TomTom voor een Alfa Romeo MiTo. De dealer verkoopt de kabel niet los, TomTom verkoopt hem niet (meer) in hun webshop, assecoires leveranciers voor Alfa Romeo niet, alleen Navi-world. Na bestelling en betaling via iDeal is de kabel binnen twee dagen geleverd.

    Ik ben zeer tevreden. Dank voor de service.
  • Geplaatst door Bert Cleton
    Ik wil Naviworld hartelijk bedanken voor alle moeite en geboden service!
    Door een misverstand bij de eerste bestelling en domme pech is de bestelling(laadkabel voor TomTom) een paar maal heen- en weer gestuurd, maar uiteindelijk werkt alles weer prima.
    Ik vind het een zeer betrouwbare firma met een uitstekende service!
    Bedankt!
    Bert Cleton - Heusden.
  • Geplaatst door Gerda
    COMPLIMENTEN VOOR NAVIWORLD!
    In Beverwijk Tom Tom go 720 batterij vervangen voor een zeer scherpe prijs, die je nergens krijgt.
    Helaas problemen, bij opstarten geen activeren mogelijk en laadde thuis ook niet op.
    Ingeleverd voor connector reparatie. Retour gestuurd door Naviworld. Helaas weer problemen.
    Na overleg, met begeleidend schrijven, opgestuurd.
    Vervangend, zelfde toestel retour gekregen.
    Helaas met hetzelfde probleem.
    na enkele weken weer in Beverwijk.toestel ingeleverd. Inmiddeld had ik een nieuwe Garmin.
    Andre gaf mij bijna alle gemaakte kosten terug en een hard cover case voor mijn nieuwe navigatWaar maak je dat nog mee.
    BEDANKT NAVIWORLD. GA ZO DOOR EN IK BEVEEL JULLIE AAN !
  • Geplaatst door F.R. Polak
    Batterij van mijn 3 jaar oude TomTom GO Live 1000 laten vervangen voor een redelijke prijs, ter plaatse op de Beverwijkse Bazaar. Was binnen 20 minuten gefikst door iemand met verstand van zaken. Systeem werkt weer prima! Dank daar voor.
  • Geplaatst door Willem
    Houder met zuignap waar mijn dock van de tommtom go live 750 oppast is perfect werkt prima.
    Bevestigen was even een probleem maar naar een telefoontje goede uitleg was het makkelijk.Bedankt
  • Geplaatst door Dennis
    Batterij tomtom go700 laten vervangen ( 1e model navigatie)
    Ter plekke op de zwarte markt beverwijk
    Perfecte service
    Hij is meester van de navigatie kan alles er mee...
    Bedankt he
  • Geplaatst door wiel mulder
    Prima afwikkeling van de batterijvervanging van mijn TomTom 720. Deze kan nu weer enige jaren mee. Mijn dank aan Naviworld
  • Geplaatst door Leo Kersten
    Prima afwikkeling van de batterijvervanging van mijn oude Garmin 255w. Daar kan Garmin Nederland nog wat van leren. Bij een volgend probleem (ook voor mijn smartfoon) weet ik jullie te vinden.
  • Geplaatst door Roy
    Heb tomtom rider gekocht volgende dag in huis. Usb kabeltje ontbrak in de gesloten doos. Na een telefoontje kreeg ik ook die de volgende dag thuis. Een voorbeeld voor vele andere internet winkels ga zodoor goede service bedankt,
    Roy
  • Geplaatst door Muhammed Sahin
    4 dagen geleden een tomtom houder besteld voor iphone zoals beloofd binnen 3 dagen in huis. Goede service bedankt naviworld. Wellicht weer voor de toekomst.
  • Geplaatst door Elieo
    Een paar weken geleden een hoesje besteld voor mijn mobieltje, perongeluk de verkeerde, vroeg of ik het kon retourneren en m`n geld terug kon krijgen, geen probleem zeiden ze via email. Een dag later kreeg ik een telefoontje met de vraag welk mobieltje ik had, en inderdaad, de juiste hadden ze op voorraad, zonder gezeur of gedoe heb ik kort daarna het juiste hoesje ontvangen, NETJES !!! Hele goeie service, ben echt DIK tevreden en zal meer bij dit site bestellen.
  • Geplaatst door Geraedts
    Had een siliconen hoesje besteld voor mijn mobile, niet goed opgelet dat dit niet de display beschermde, retour gestuurd en binnen 3 dagen mijn geld retour, dát noem ik nog eens service!!!!
  • Geplaatst door Martien
    Zondagavond even gemailt of de tomtom lader voor de motor op voorraad was, snel antwoord terug gehad van dat hij op voorraad was.
    Dinsdag in huis Toppertje! eindelijk weer eens een site die ja zegt maar ook ja levert!! heerlijk gewoon ga zo door!
  • Geplaatst door Claudia
    Wat een top webwinkel. Ik zocht een houdertje voor mijn TomTom GO en eindelijk na veel zoeken op het net vond ik hem hier bij Navi-world.nl. Helemaal top ik beveel deze webshop jullie aan!

Aanbieding

Gastenboek

  • 30-08-2020 - Ik stond op het punt om op vakantie te gaan...  lees meer
  • 07-05-2020 - Heb hier een scherm besteld voor mijn oude TomTom. Ben...  lees meer
  • 30-06-2019 - Bedankt voor de info ivm zwart scherm van Tom Tom??? lees meer
Plaats een bericht
© 2010 - 2020 Navi-world.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel