Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.


Onze gegevens: info@navi-world.nl of bel/whatsapp ons op het nummer: 0687239436


Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (Navi-world.nl) bij is aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de
Geschillencommissie (SGC).

Aanbieding

Gastenboek

  • 30-08-2020 - Ik stond op het punt om op vakantie te gaan...  lees meer
  • 07-05-2020 - Heb hier een scherm besteld voor mijn oude TomTom. Ben...  lees meer
  • 30-06-2019 - Bedankt voor de info ivm zwart scherm van Tom Tom??? lees meer
Plaats een bericht
© 2010 - 2020 Navi-world.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel